Spain Reference

خانه - درباره اسپانیا - چرا در اسپانیا سرمایه‌گذاری کنیم؟

اقتصادی باز و پویا. اقتصاد اسپانیا در طول پنج سال گذشته به ثبات رسیده و موفق به پیش‌روی مستمر نسبت به همتایان اروپایی خود شده است، حتی در شرایط پیش از شیوع ویروس کووید-۱۹. اسپانیا یکی از کشورهایی در جهان است که با داشتن مقررات با کمترین محدودیت‌ها مناسب برای سرمایه‌گذاری بین‌المللی شناخته می‌شود.

زیرساخت‌ها

مرکز استراتژیک. اسپانیا دارای بزرگترین شبکه جاده‌ها و بزرگراه‌ها در اتحادیه اروپا، دو فرودگاه پررفت‌وآمد اروپا، سومین شبکه ریلی با سرعت بالا جهان و سه بندر مهم اروپا در جریان حرکت کانتینرها می‌باشد.

توانایی انسانی

سرمایه‌انسانی متخصص. درصد زیادی از جمعیت اسپانیا دارای مدارک تحصیلی بالا هستند. شرکت‌ها می‌توانند به راحتی در اسپانیا توانمندی‌های تخصصی را برای پر کردن واکنش‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات خود پیدا کنند، بهتر از کشورهای مجاور و با هزینه رقابتی‌تر از دیگر اقتصادهای بزرگ اروپایی.

مالیات و تشویق‌ها

پشتیبانی از نوآوری. بار مالیاتی اسپانیا مشابه میانگین اتحادیه اروپا است. اسپانیا برای ترویج فعالیت‌های تحقیق و توسعه، انتقال دانش و ایجاد اشتغال، حمایت‌ها و یارانه‌ها ارائه می‌دهد و دارای یک سیستم جامع از تشویقات و معافیت‌های مالیاتی می‌باشد.

کیفیت زندگی

زندگی بهتر و بلندتر. امید به زندگی در اسپانیا نسبت به بیشتر کشورهای جهان بلندتر است، این امر به سبب آشپزی اسپانیایی و لذت از فعالیت‌های تفریحی ارتباط دارد. سیستم بهداشت عمومی اسپانیا جهان را در زمینه‌ی سیستم‌های بهداشتی پیشتاز می‌کند.

مشاهده نظرها +
بستن نظرها -
Spain Reference
All About Spain